گروه الکترونیک فنی حرفه ای و کاردانش هنرستان

آشنایی با دنیای الکترونیک و برق

گروه الکترونیک فنی حرفه ای و کاردانش هنرستان

آشنایی با دنیای الکترونیک و برق

فایل رسامی برای استفاده در طرح سوال امتحانی

همکاران گرامی می توانند برای رسم مدار های الکتریکی درس مبانی برق برای طراحی سوال های امتحانی  از تصویر زیر استفاده کنند. برای استفاده از هر یک از نماد ها باید تصویر را در محیط paint باز کرد و  المان مورد نظر را انتخاب و کپی کرد.

فایل اصلی با کیفیت بهتر را از اینجا دانلود کنید.


مطالب مرتبط با مبانی برق اینجا کلیک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
همکار سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

با سلام خدمت حسینم.چطوری پسر؟خیلی جالب بود.خیلی از وبلاگت خوشم میاد دوست دارم از منم به خوبی تو بشه.فعلا عزیزم

baran جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.f5iha.blogfa.com

سلام ...
من دانش آموز رشته ی مهندسی پزشکی هستم.منتها رشته ایی که من توش درس می خوانم در دبیرستانه ......
جوابیه ی کتاب مبانی برق رو می خوام اما پیدا نمی کنم....؟
اولا چی کار کنم...
دوما ...اگه دارین برا امروز نیازمندم......برای اطلاع بیشتر درمورد رشتمون تو وب کلاسمون یه بخشش مال رشتمونه .......


یاحق....

با سلام و ارزوی موفقیت برای شما

فکر نمی کنم کتابی را که شما نیاز دارید به صورت الکترونیک اش وجود داشته باشد. و من هم ندارم

ممکن است در کتاب فروشی ها بتوانید حل تمرین کتاب مبانی برق را پیدا کنید و بخرید.

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد