گروه الکترونیک فنی حرفه ای و کاردانش هنرستان

آشنایی با دنیای الکترونیک و برق

گروه الکترونیک فنی حرفه ای و کاردانش هنرستان

آشنایی با دنیای الکترونیک و برق

دانلود نرم افزار شبیه سازی مدارهای الکترونیکی bright Spark

برایت اسپارک یک نرم افزار مفرح برای شبیه سازی مدارهای الکتریکی و الکترونیکی می باشد که برای تشریح دنیای الکترونیک بسیار کارآمد است. ترکیب انیمیشن ها بر روی مدار با شبیه سازی واقعی باعث شده که مدارات متنوع به زندگی روزمره ربط داده شوند تا به درک و فهم الکترونیک کمک شده باشد. در کار با این نرم افزار هیچ دانش پیش زمینه ای مورد نیاز نبوده و دارای مطالب مطالب آموزشی لازم برای کمک به یادگیری مفاهیم پایه الکترونیک می باشد. پس شما می توانید کار با نرم افزار را شروع کرده، سپس مدارات خودتان را با استفاده از انتخاب گسترده ای از قطعات موجود در نرم افزار طراحی کنید. فایل کامل این نرم افزار را میتوانید از لینک زیر دانلود کرده و بدون نیاز به نصب و کرک از آن استفاده نمایید.


دانلود در ادامه مطلب


جرقه روشن مدار بسته سرگرم کننده شبیه سازی برای کاوش در دنیای الکترونیک می باشد. ترکیب انیمیشن بر روی صفحه نمایش با شبیه سازی واقع گرایانه ، روشن جرقه درک ایدز با آوردن مدارات به زندگی. هیچگونه دانش قبلی می آید و با ساخته شده است در دروس اصول کلیدی در پشت الکترونیک برای کمک به یادگیری شما. بعد از آن شما می توانید بر روی بروید و طراحی مدارات خود را با استفاده از انتخاب گسترده ای از قطعات در نرم افزار گنجانده شده است.


دانلود نرم افزار Bright Spark


بازگشت



نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

با عرض سلام خدمت شما
من یکی از باز دیدکنندگان همیشه سایت شما هستم
و می خواستم تشکر فراوانی بابت مطالب بسیار مفیدی که در ضمینه برق و الکترونیک قرار دادید داشته باشم
و یک مشکلی هم دارم اینکه
من به تازگی ویندوز 7نصب کردم و برنامه پروتئوس رو نمی تونم نصب کنم نسخه وینوز هم 32 بیتی هست به نظر شما مشکل کجاست protuse7.5 این آخرین ورژنی هست که دارم خیلی ممنون می شم کمکم کنید .
با تشکر

سلام دوست عزیر
من دقیقا نمی دونم چه مشکلی وجود دارد
دوستان اگر کسی اطلاعاتی دارد در همین قسمت قرار دهد
ممنون

مهدی مشرقی شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ http://kit.blogsky.com

سلام ، وبلاگ خوبی درست کردید ، کارتون بیسته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد